Direct informatie nodig?
T +31 850 020 900

Hier de pagina tekst

met een slogan

Waar staan we voor

House In A Box staat voor Sustainability (duurzaam) en Kwaliteit huis leiderschap. House In A Box is het transformeren van de manier waarop we denken over de manier waarop huizen en gemeenschappen worden ontworpen, gebouwd, onderhouden en gebruikt over de hele wereld.

House In A Box-gecertificeerde gebouwen besparen geld en hebben een positieve invloed op de gezondheid van de bewoners. Terwijl het duurzame en schone energie bevordert.

Visie = “Voorsprong door Duurzaamheid en Kwaliteit”,

vanuit onze 3-hoeksmissie:

  • Customer Intimacy: oog voor de klant, betrokkenheid, betrouwbaarheid, samen-werken
  • Product Leadership: eigen bouwsysteem, C-2-C, afvalbarometer, verlaging faal- en proceskosten, assemblage i.p.v. bouwen
  • Operational Excellence: goede prijs/prestatie, transparantie, House In A Box groeit en is financieel gezond doen

Wat je zegt en zeggen wat je doet waarmaken

Om in de overvolle woningmarkt een kans te maken moet een nieuw concept voldoende onderscheidend vermogen hebben.

Voor House In A Box denk we daarbij aan een concept dat is gestoeld op “denken vanuit de consument” als tegenwicht tegenover het in de bouw gangbare concept “denken vanuit de producent”.

 

AANBIEDING

  • Basisprijs is wind- en waterdicht casco + afgewerkte standaard-indeling incl. standaard installaties
  • Basis-cascoprijs is wind- en waterdicht casco + bouwaansluitingen in de meterkast
  • Optiepakketten voor bijvoorbeeld extra kamers, indelingsvarianten, installatievarianten afwerkingsvarianten, keuken, badkamer etc.
  • Prijsbepaling via module-systeem = basis cascoprijs + optiepakketten – standaardpakket = eindprijs (net als bij auto’s)
  • Basisprijs én Basis-cascoprijs worden samen gepubliceerd…

 

GARANTIES

Nederlanders zijn gék op het G-woord en hebben het idee dat daar zo’n beetje álles onder valt… ten onrechte, want Garantie is er primair voor de garantie-gever!

Bijna iedere garantieregeling beperkt de aansprakelijkheid van de garantiegever t.o.v. de veel ruimere productaansprakelijkheid die in het Burgelijk Wetboek is vervat voor die gevallen waarin geen nadere garantie-overeenkomst is vastgesteld…

Voor de bouw van woningen zijn er een aantal vastgestelde termijnen waar niet aan kan worden getornd, zie

https://www.eigenhuis.nl/downloads/Schema_Gebreken_model_KAO.pdf

Het gaat er om garanties aan te bieden die deze termijnen overschrijden, maar desondanks zelden worden ingeroepen… dat vereist een duidelijke uitleg – dus in Jip en Janneke-taal – aan de koper inzake de reikwijdte én voorwaarden van de garanties en er voor zorgen dat die informatie te allen tijde toegankelijk is.

Denk aan klachtafhandeling via een Q&A systeem op de website die bij elke stap passende informatie geeft over de uitkomst van die stap.

Daarnaast is de kans op inroepen van garanties te beteugelen door goede after-sales in de vorm van een onderhoudscontract…

 

NB: iedere klacht moet wél serieus worden genomen!

De gangbare reactie van aannemers- (én garantie-verzekeraars !) is AFWIMPELEN!

Totaal fout, iedere klacht is immers een kans om contact te hebben met de klant…

 

Voorts is er tegenwoordig een trend om consumenten extra garantie te laten kopen. Dat is big business en levert forse winst op in het witgoed, maar in de woningmarkt zal zoiets niet lukken, want kopers verwachten gewoon dat die garantie er maximaal is en zijn – zoals in het initiatief “garantie-makelaar” genoegzaam is aangetoond – niet bereid om er extra voor te betalen.

Garantie moet dus in de prijs verdisconteerd zitten… kan ook best, want voor de consument is de prijs van de woning een vast gegeven en de opbouw van die prijs is niet op dat niveau transparant.

(in de prijs van een auto zitten de garantiekosten ook verdisconteerd en wij weten niet voor welk bedrag…)

 

 

Voor meer informatie of een offerte aanvraag

(567) 236 454 12


Huizen aanbod

Beschibare kavels

Voor meer informatie of voor het aanvragen van een offerte bel (561) 987 85 877

Copyright © Wilco webdesign 2015